Paikallistoiminta

Huom!

Alla olevaan lomakkeeseen voit laittaa ideoita ja ajatuksia hyväksi koetuista yläraajan käytännön harjoitteista, välineistä ja siihen liittyvistä materiaaleista. Vastaukset kootaan Santun nettisivuille ideapankiksi toimintaterapeuteille.

Santun paikallistoimintaa on nyt jo kahdeksalla alueella. Osallistua saa toki muuallakin kuin omalla kotipaikkakunnallaan.

Paikallistoimintaa voi esimerkiksi olla foorumi vaihtaa osallistujien kesken tietoja ja taitoja workshop-tyyppisesti, opintokäynti jossain paikallisessa kohteessa tai asiantuntijan luento jostain ajankohtaisesta aiheesta.

Eri paikkakunnilla järjestetään tapahtumia 1-4 kertaa vuodessa. Tapahtumat ovat yleensä ilmaisia, mutta joskus voidaan periä pieni osallistumismaksu jos on esim. yhdistyksen ulkopuolinen asiantuntija luennoimassa.

Tapahtumiin ovat tervetulleita myös toimintaterapeutit, jotka eivät ole Santun jäseniä ja myös muut kiinnostuneet ammattihenkilöt. Mikäli osallistujamäärää joudutaan tilan tai muun syyn takia rajaamaan, ovat toimintaterapeutit etusijalla.

Tapahtumista ilmoitetaan Santun kotisivuilla, sähköpostitse jäsenille sekä TOInetissa.